skip to main content
  • Συμβουλευτικό Κέντρο Φοιτητών
  • Συμβουλευτική Φοιτητών
  • Φοιτητές με Αναπηρία
  • Εθελοντισμός
  • Άμεση Βοήθεια

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α: Άρθρο 4. Αναγκαία Μέτρα που Αφορούν την Ασφάλεια του Απορρήτου των Πελατών.

  1. Τα τηλεφωνικά μηνύματα και σημειώματα του/της γραμματέας που αφορούν τους πελάτες προστατεύονται και δεν εκτίθενται σε μέρη που μπορούν να διαβαστούν από μη αρμόδια άτομα.
  2. Το γραφείο του ψυχολόγου πρέπει να έχει την κατάλληλη ηχομόνωση για να διαφυλάσσεται το απόρρητο των θεραπευτικών συνεδριών.
  3. Η δημοσίευση περιπτώσεων ή οι πληροφορίες που χρειάζεται να ανακοινωθούν για διδακτικούς ή για ερευνητικούς σκοπούς δεν εκθέτουν με κανένα τρόπο την ταυτότητα του πελάτη.
  4. Οι προσωπικές, εμπιστευτικές πληροφορίες από τις οποίες ένα άτομο μπορεί να αναγνωριστεί δεν μεταφέρονται πουθενά ή μεταφέρονται μόνο κατόπιν γραπτής αδείας του πελάτη.     
  5. Τα αρχεία των ψυχολόγων πρέπει να περιέχουν προσωπικά αναγνωρίσιμα στοιχεία των πελατών μόνο για όσο διάστημα είναι αναγκαίο για το συμφέρον των πελατών τους. Μετά τα αρχεία πρέπει να καθίστανται ανώνυμα.
  6. Οπτικοακουστικές ή φωτογραφικές καταγραφές των πελατών γίνονται μόνο μετά από γραπτή άδεια των ενδιαφερομένων στους οποίους γνωστοποιούνται με ακρίβεια οι λόγοι των καταγραφών όπως και οι ακριβείς συνθήκες πρόσβασης στα στοιχεία αυτά.
  7. Λαμβάνονται όλα τα απαραίτητα μέτρα για την περιφρούρηση της ασφάλειας όλων των αρχείων, συμπεριλαμβανομένων και αυτών που φυλάσσονται σε Η/Υ. Επίσης φυλάσσεται όλο το προσωπικό υλικό των πελατών (σημειώσεις, ημερολόγια κλπ) που πιθανά να περιέχεται στους φακέλους τους.
  8. Όταν δεν υπάρχει πλήρης και απόλυτη ασφάλεια στην πρόσβαση των αρχείων, τότε γίνεται διάκριση στις πληροφορίες που καταχωρούνται σε αυτά.
  9. Τέλος, λαμβάνονται όλες οι προφυλάξεις για να εξασφαλιστεί ότι το προσωπικό το οποίο εργάζεται στον ίδιο χώρο με τους ψυχολόγους κατανοούν και σέβονται την ανάγκη για το απόρρητο των πληροφοριών.

Επιστροφή στον Κανονισμό Λειτουργίας